La Jornada de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català tindrà lloc els dies 23 i 24 de març

Hi haurà activitats presencials i activitats virtuals

La Jornada de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català, que havia de celebrar-se el passat 21 d'octubre, té nova data: els dies 23 i 24 d'aquest mes. El dia 23 en tindrà lloc la inauguració, en format presencial, a la sala de graus del Campus Catalunya de la Universitat, a les 16.30h. En aquest acte es lliuraran les beques Josep Anton Baixeras i es presentarà el Quadern de la Càtedra Baixeras Margarida Aritzeta. El matí del dia 24 es pronunciaran les conferències, en format virtual. I, al final del dia, es podrà assistir a l'espectacle "Palmira".

Atesa la situació de la pandèmia COVID-19, l'organització de la Jornada ha optat per un model mixt d'actes (uns de presencials i uns altres de virtuals). En tots serà imprescindible inscriure-s'hi mitjançant la butlleta d’inscripció.

Podeu consultar el programa i obtenir la butlleta d’inscripció en aquesta mateixa notícia.