Universitat Rovira i Virgili

La Jornada de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català tindrà lloc el 21 d'octubre

Se celebrarà a l'Aula Magna del Campus Catalunya de la URV

Constarà d'una jornada de conferències sobre la vida i l'obra de Palmira Jaquetti, l'entrega de les Beques "Josep Anton Baixeras Sastre - Fundació Privada Mútua Catalana" per al curs 2020/2021, guanyades per les alumnes de màster i doctorat Yaiza de la Cruz i Marta Momblant; la presentació del quadern de la Càtedra Josep Anton Baixeras de l'any anterior, dedicat a Margarida Aritzeta;  i l'espectacle "Palmira", de Jordi Lara, amb la cantatriu Elisenda Rué i el guitarrista Izan Rubio.

Enguany, a causa de la pandèmia serà imprescindible inscriure's a la jornada prèviament. Aquí hi trobareu la butlleta d'inscripció, la qual heu d'enviar al correu de la Càtedra: catedrabaixeras@urv.cat

Podeu consultar-ne el programa aquí.

Pujar