Gran èxit de les Jornades Jordi Tiñena: crònica fotogràfica

A pràcticament un any de la seva mort als 62 anys, el 23 de març del 2018, els escriptors, la ciutat i la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català de la URV han volgut recordar la figura de l'escriptor Jordi Tiñena, dedicant-li unes jornades d'estudi. Havent nascut a Barcelona, es considerava tarragoní perquè Tarragona és la ciutat on va residir la major part de la seva vida.

Amb aquestes jornades es vol reconèixer el patrimoni literari territorial. Obertes al públic i especialment als seus lectors, a més de al professorat de secundària, onze experts (professors d'universitat, de secundària, escriptors i periodistes) hi analitzaren la seva obra des de diferents punts de vista. Les conferències es publicaran en un llibre.