L'associació Escriptors del Camp de Tarragona durà a terme el "Balanç d'un any de literatura"

Serà el proper 13 de novembre a la Biblioteca Pública de Tarragona

L'associació Escriptors del Camp de Tarragona (ESCAT) organitza el ja tradicional "Balanç d'un any de literatura", un esdeveniment que tracta de dur a terme una revisió del panorama literari de l'últim any a les nostres comarques. L'acte comptarà amb les intervencions de Marc Rovira, que parlarà sobre la narrativa, i d'Isabel Ortega i Lurdes Malgrat, que exposaran el balanç de la poesia del passat any. Es tracta, en si, d'un important esdeveniment literari que compta amb la Col·laboració de la Càtedra Josep Anton Baixeras de Patrimoni Literari Català del Departament de Filologia Catalana de la Universitat Rovira i Virgili. Aquest tindrà lloc el proper dimarts 13 de novembre a les 19:30 a la Biblioteca Pública de Tarragona.

Elements relacionats