Acte de la Càtedra Baixeras

Sala de graus del campus Catalunya

La Càtedra Baixeras, amb la col·laboració del Departament de Filologia Catalana i Publicacions URV, organitza un acte dimarts 27 de febrer de 2018 a les 12h a la sala de grau del campus Catalunya. L'acte constarà de:

• 12 h - La presentació del primer llibre de la col·lecció Patrimoni Literari de Publicacions URV La gestió del patrimoni literari català: conceptualització i anàlisi comparativa dels models català i anglès, de Mireia Munmany Muntal, a càrrec de l'autora i del director de la col·lecció, Magí Sunyer.
  • 12.30 h - La conferència "Traducció i reescriptura: L'Eclipsi, una novel·la lipogramàtica. De Perec a Adrià Pujol Cruells", a càrrec de Mònica Güell, catedràtica de la Universitat de Sorbona i directora del Centre d'Estudis Catalans a París.

Cartell de l'acte

La gestió del patrimoni literari